Nom d'utilisateur :

Inscrivez-vous maintenant !

Nuage de Tag

Liens

Ici vous trouverez tous les liens vers les sites internet qui se rapportent à l'ostéopathie.

Georgia Campus - Philadelphia College of Osteopathic Medicine

Description :

Tous les établissements de formation en médecine ostéopathique au États-Unis offrent une formation de doctorat de premier cylce à temps plein menant au diplôme de doctorat en osteopathie.

Pour tous les détails concernant cet établissement, consulter le site web de "L'American Association of Colleges of Osteopathic Medicine" ici

PCOM–Georgia Campus proudly welcomed its first class of 85 students in August 2005. The College is dedicated to educating osteopathic medical students and serving the health care needs of the people in Georgia and the southeast by providing a program of medical study guided by osteopathic medical tradition, concept and practice. Graduates will be encouraged to remain in the south and practice among underserved populations where they will have the most impact.

Philadelphia College of Osteopathic Medicine
Georgia Campus
Admissions Coordinatior
625 Old Peachtree Road NW